We have gone through the entire path of retail development in Russia since 2004: from the inside, in hiring, in consulting, in training, in creativity. We know that Brands are facing with what the agencies don't see: offline processes, teams, assortment, seasonality, expansion.
We create stores that live and develop - and not just look beautiful.
Because we see the essence of the Brand, we know the algorithm of visual merchandising., and we endlessly develop our awareness of account for the analysis of retail trends around the world.
Витрина по своей сути, визуальный диалог Бренда с Покупателем. В этом диалоге затрагивается уникальность предлагаемого продукта. То есть посредством витрины, мы продаем продукт - и это главное. В данной витрине, мы подчеркнули уникальность продукта, и то, что витрина должна работать круглый год, то есть быть актуальной как минимум в каждый сезон, тк продукт, не имеет сезонности.
Бренд
Big Idea
Дизайн проект оформления витрин
Интеграция дизайна витрин в сеть магазинов
Бренд-стратег, эксперт ритейл-дизайна
Марина Казакова
“При разработке коммерческой инсталляции, мы анализируем: бренд, продукт, сезон и целевую аудиторию, под которую разрабатывается витрина. Учитываем ритейл тренды, алгоритмы визуального мерчендайзинга, тренды графического дизайна, конструктивные особенности и материалы декораций. Вот почему, витрин - не совсем искусство, а все-таки Коммерческая инсталляция”.
We believe THAT A modern STORE IS not a point of sale, BUT A MEDIUM of meaning.
He creates a path, an experience, and an influence. If you need such a store, we are ready.
*Meta — recognized as an extremist organization and banned in Instagram and Facebook products in Russia (Instagram and Facebook) are also banned in the Russian Federation.